Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2020 15:24 - Актуалности от Гората 6
Автор: babamecapredsedatel Категория: Новини   
Прочетен: 609 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 21.11.2020 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Кукувицата ражда! - влетя с писък Кълвача в кабинета ми.
- Сериозно? - втренчих очи в птицата и бавно свалих задните си лапи от бюрото пред мен.
Кълвача е известен с това, че вади и най-малките твари - от червейчета до вируси, от вътрешностите на дърветата, та затова го водеха по съвместителство за акушер-гинеколог в нашата Гора.
- Когато Кукувицата ми каза, че трудна* - не й повярвах. Но, като започна да ражда... Едно вече изродих! Но, като че ли, има поне още едно, ако не и две!
Зачудих се, с какво ли точно се е накълвал от сутринта и мъдро добавих:
- Раждат само бозайниците. Птиците снасят яйца.
- Бързо, тръгвай с мен, Бабо Мецо! Това е чудо невиждано в нашата Гора! - запрепира Кълвача. - Искам сама да видиш с очите си!
- Аз, тук, такова, си имам работа! - опитах се да отклоня.
- Не! Трябва да вземеш мерки! - пропищя Кълвача. - Пренесе се и при нас!
- Кое, а-а-а, какво се пренесе при нас? - опулих очи.
- Радиацията! - шепнешком отвърна птицата, като преди това се озърна страхливо.
- Каква радиация, бе? Ти в ред ли си? - скастрих го аз.
- Тази, дето бушува около нашата Гора, там при хората! - пак шепнешком отвърна пернатото.
- А? - успях само да отроня.
- Не си ли чула, Бабо Мецо! - и повдигна вежди. - Не следиш ли какво става при хората?
- Каквото и да става, никоя медия на хората не е съобщавала за радиация при тях! - взех да му обяснявам. - Аз, сутрин, след като стана, първата ми работа е да прегледам новините. - Пък то, тази сутрин, като всяка друга, само за болни и умрели говореха.
- Така, така! - апострофира ме акушер-гинеколога. - А помниш ли Чернобил? А? Да не би тогава, някоя медия да е съобщила за радиацията навреме? Облъчихме се всички. Ей го - на, стоножките вече се развъждат с по 20 крака. А на един от вълците му поникна трето ухо!
- Брей! Вярно! Има някакви последици! - съгласих се помирително. - Но напоследък няма никакви данни за...
- Имам доказателство! - вдигна гордо глава Кълвача. После бръкна в медицинската чантичка, която висеше на врътлето му и извади прилежно сгъната страничка от някаква брошура. Подаде ми я и ме загледа втренчено.
Бавно разгънах страницата, като не свалях очи от него.
- Какво виждаш? - изрепчи се пернатото.
Сведох бавно поглед и се взрях в отпечатаната в центъра реклама.
И какво видях?
- Продават на промоция пиленца!
- Така!
Замислих се, че няма да е лошо да отскоча и да си взема и аз за уикенда.
- И къде е това? - попитах вежливо, като завъртях хартията в лапите си.
- В една голяма търговска верига. Казва се пи-и-и-и-ип.
Изгледах го смаяно.
- Какво ти става? Какво запи-и-п-и-ипка? - изимитирах го аз.
- Нямам право на безплатна реклама според СЕМ - сопна се той. - Друго да забелязваш, Бабо Мецо?
- И бананите изглеждат добре! - добавих замечтано.
- Стига! - изпищя пернатия. - Чети!

image

Настръхна ми козината. Значи е истина! - просветна ми.
- Не виждаш ли първите признаци? Пилетата при хората са започнали да се раждат! Ето и кукувицата започна да ражда. Днес! Тук! При нас! В Гората! - като в скоропоговорка, на един дъх изчатка Кълвача.
- Не може да е радиация! - смутих се.
- Да, да! Който умее да гледа - да види! Това е намек само за интелигентните! - сухо добави пернатия. - Сложили са намека и на един стопер, точно на входа на магазина.
- Мутации? - запитах боязливо.
- При това, хем са транжирани**, хем са цели! - изпищя пак Кълвача.
Останах безмълвна.
Ужасена.
Тябва наистина, да взема мерки! Трябва да информирам и хората.
ХОРА!!!
НЕ ЯЖТЕ МУТИРАЛИ ТВАРИ!!!
Скочих от мястото си и тръгнах с Кълвача да предписваме йод на животинките в Гората.
Баба Меца.
* Български тълковен речник: „Трудна жена“. Остаряло. Бременна жена.
** Енциклопедия: „Транжиране“. Разфасоване на месото на закланото животно.


Тагове:   пиле,   Пилето,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. shtaparov - Бабо Мецоо, да не ми изпапкаш пил...
03.12.2020 20:31
Бабо Мецоо,да не ми изпапкаш пиленцето,че мисля да го правя голям петел! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: babamecapredsedatel
Категория: Новини
Прочетен: 7484
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930